søndag den 27. januar 2013

"The Infinity Piece" - uret uden tid

Uret som ikke helt er et ur, men heller ikke helt bare er et armbånd! Manden bag, levi maestro, har nemlig skrællet alle funktionaliteter væk - dermed ingen viser, ingen tid - kun selve formen af et ur. Som han selv siger er tanken bag uret at, når du er dedikeret til det du elsker, bliver tiden irrelevant. "The Infinity Piece", som uret så fint er navngivet, blev skabt til at være en påmindelse om, at man aldrig kan bruge for meget tid på de ting, du er lidenskabelig omkring.

Jeg må indrømme at jeg hører til den slag mennesker, som altid griber ud efter min iPhone, når jeg bliver spurgt om hvad tiden er - DET selvom jeg stort set altid bærer ur. Så egentlig er uret bare et smykke i mit tilfælde - ku derfor sagtens se mig selv med et becomb ur på armen. Så ville det sidde der og minde mig om at bruge min tid fornuftigt - nemlig på ting jeg elsker og er passioneret omkring ;-)

Se mere til uret her

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar