mandag den 8. december 2014

Om nye muligheder

Idag gik turen hjem fra job bare ekstra hurtigt. Jeg skulle nemlig hjem i en fart og tjekke webshoppen Interiorz.dk. Hvorfor? Fordi jeg har startet et samarbejde med den skønne Camilla som står bag shoppen. Hun vil forhandle mine illustrationer og det er sgu noget jeg har gået og sigtet efter i noget tid nu. I princippet vil jeg jo bare gerne gøre det jeg gør bedst - grave mig ned i mine illustrationer, nørde med kruseduller og streger - og så lade andre om at gøre det de er bedst til - sælge!

Shoppen har (udover mine illustrationer) et hav af lækre sager og forhandler alt fra Fermliving, Blomingville til lækker pesto, chokolader og nordisk stilrent interiør.

Glæder mig til at se hvad fremtiden bringer - ha en dejlig dag derude :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar